donderdag 10 januari 2008

Fiets


Alweer een werkje af, maar dit was dan ook een gemakkelijke. Het is een fietsje met twee mensjes erop, een heel nostalgisch plaatje. Het is helemaal in het zwart op wit geborduurd, dus eigenlijk zie je alleen een silhouet. Ik had ook wel een plaatje van een ander fietsje, wat meer in kleuren, maar dat was eigenlijk net te klein voor de afmetingen die een lapje voor een Regenboogkussen moet hebben. Toen vond ik op het internet dit plaatje voor een borduurpakket. Ik heb mijn computerprogramma daar een patroontje van laten maken op de juiste afmetingen. Dit is een Regenboogkussen voor Jo en Marije. Hun thema is herinneringen en daarom vond ik een nostalgisch plaatje van een fiets daar nog beter bij passen. Dit plaatje heeft bovendien ook iets gezelligs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.