zondag 13 januari 2008

Kikkerelfje


Ik heb een patroon gekocht voor een borduurwerk dat ik wil gaan maken voor de volgende baby. Ja ja, vooruitstrevend, he! Maar er gaat toch nogal wat tijd in zitten, vooral als je een wat groter werkje wilt maken. Voor Quintijn heb ik 'Noah's ark' van Stoney Creek gemaakt, dat is behoorlijk groot. Wat ik nu wil gaan maken is vergelijkbaar in grootte, maar het is nu 1 groot plaatje, met maar 1 figuur erop, in plaats van een onderzeeer met ontzettend veel dieren. Er zit dus wel een verschil i n borduren. Maar het is dus erg mooi... En heel erg veel kruisjes. Dit werkje is 300 x 300 kruisjes. Ik heb het stuk stof al omgeslingerd om rafelen te voorkomen. De kleuren die ik niet had, heb ik besteld en nu is het dus daarop wachten voordat ik kan beginnen. Ik heb er zo'n zin in! Raar, toch, want ik heb ook nog wel een ander borduurwerk voor handen en dat zijn ook gewoon kruissteekjes maken. Maar deze kleuren zijn gewoon zo mooi! Soms denk ik ook wel eens dat er een steekje los zit bij me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.