woensdag 30 januari 2008

Udate januari



Even een overzichtje van hoe het met mijn projecten gaat. Ik ben nu vooral bezig met Leap froggie, wat ik een erg leuk borduurwerk vind. Het is nagemaakt van een aquarel, maar de kleuren zijn voor het borduurwerk intenser. Er zitten wel veel confettisteekjes in, maar ook wel weer wat grotere vlakken. De kleuren zijn erg mooi, dus daar kan ik tijdens het borduren best wel van genieten!




Ik heb eerder deze maand nog wel wat gewerkt aan het draken-borduurwerk, maar dat ligt op het moment een beetje stil. Ik vind het leuk werk, maar zwarte stof borduurt wat onhandiger 's avonds omdat je de gaatjes minder goed ziet. Je steekt dus gemakkelijker verkeerd. Dit borduurwerk wil ik op Quintijns jongenskamer hangen, denk ik, het is best wel stoer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.