zondag 23 maart 2008

SAL Olifant deel 1 af


De laatste dagen weer hard gewerkt aan deel 1 van de olifant en ook die is af! Op 1 april komt deel 2 van deze SAL vrij en dan gaat de rest dus ook verder borduren, en ik wil niet al te veel achter liggen. Maar ik moet nog wel deel 1 van de tijger en de zebra borduren, en daar heb ik nog maar een week voor. Gaat ook niet lukken in die tijd, hoor, maar ik ben wel bijna bij!


In dit deel van de olifant zaten best wel veel stiksteekjes. En dan ook van die vervelende stiksteekjes die niet bepaald de hoeken van de kruisjes volgen. Omdat ik op 18 count aida borduur, is dat best wel gepriegel. Maar het is weer gelukt en het ziet er ook mooi uit. Inmiddels is zelfs Jan Steven op zijn manier wel een beetje enthousiast over dit knutselproject.

1 opmerking:

  1. Je SAL werkjes zien er al goed uit! En ik vind metallic draad ook een ramp om mee te werken...

    Hoe is het met de andere twee SAL delen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.