zaterdag 23 augustus 2008

Afghan blok 2



Zo'n afghan werkt echt verslavend, op één of andere manier. Het is zo leuk om de takken en blaadjes te zien verschijnen! Blok 2 heb ik alweer af. Ben nu heel erg aan het twijfelen of ik alweer verder werk aan het randje voor blok 3 of dat ik Leap froggie weer pak. Beide is zo leuk! Ik wil zoveel meer tijd om te kunnen borduren, en toch voel ik me af en toe ook een beetje schuldig dat ik zoveel borduur, want zeg nou zelf: hoe zinnig is dit nu eigenlijk??? Nou ja, het is heerlijk ontspannend en ik denk altijd maar dat ik zo'n lief en leuk en relaxed mens blijf doordat ik elke avond een paar uurtjes tot mezelf kom met kruissteekjes. Ieder zijn ding, toch?

Nou, hier dus deel 2 van mijn tafelkleed en een plaatje van het geheel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.