zaterdag 23 augustus 2008

Babykleedje


Ik heb bijna een jaar geleden een boxkleed voor de baby van m'n zusje geborduurd. Ik was er ooit aan begonnen toen ze zwanger was van haar eerste, maar zij werd veel te vroeg geboren, en in alle commotie die daarna volgde, ben ik er nooit aan toe gekomen om het af te maken. Tijdens de zwangerschap van haar tweede, herinnerde ik me ineens het kleed en ik heb het afgemaakt. Het is anders geworden dan ik in eerste instantie van plan was. Bedoeling was het kleed te vullen met allemaal Winnie the Pooh motieven, maar dit leek me uiteindelijk toch leuker. Het hele alfabet staat op het kleed.
Ik had er nooit een foto van gemaakt, maar vorig weekend zag ik het bij hun liggen en toen heb ik het toch maar even vereeuwigd. Mijn zusje bewaart het kleed nu voor haar kleinkinderen later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.