zondag 14 september 2008

Afghan deel 6 is af!!!


Het eerste vogelhuisje staat erop en het is MOOI!!! Zoveel kleurtjes en patroontjes, het is gewoon heel erg leuk. De stiklijntjes zaten er op zomaar op, maar ze zijn bij dit patroon ook niet zo moeilijk. De meeste lijntjes gaan gewoon langs de kruisjes en je hoeft niet zomaar ergens op 3/8 ste (of zo) in een kruisje te steken, zoals bij de andere SAL, Dierenwereld, het geval is.


Ik had niet verwacht het vanmiddag af te krijgen, maar Quintijn sliep ineens een uur langer dan hij anders doet. Lief kereltje, had vast in de gaten wat mama van plan was. Vanavond pak ik eerst de zebra van Dierenwereld op. Die moet ik ook nog even afmaken, deel 3 dan. En daarna natuurlijk weer een blok van de afghan. Dat is dan blok 7 en officieel is men nu bij blok 8. Ik ben bijna bij!

Ik had gisteren direct al bericht van 123stitch dat mijn bestelling op de post was gegaan. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het aankomt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.