woensdag 10 september 2008

Leuke kleurtjes

Ik ben lekker bezig met het vogelhuisje. Het is even raar om niet na twee dagen het blok alweer af te hebben, maar het is ook erg leuk dat er nu echt iets ontstaat. En ik hou toch het meest van kleur, het liefst veel kleur, vandaar ook de naam van mijn blog.
Vanavond weer lekker borduren. Ik heb net 6 uren lesgegeven, nu nog even de lessen voor vrijdag voorbereiden en dan kan ik vanavond lekker op de bank.
Met Quintijn gaat het alweer beter. Hij was gisteren nog een beetje koortsig, maar al wel weer helemaal het mannetje. Ik hoopte even dat hij weer een middagdut van drie uur zou maken, net als maandag, maar nee hoor, na bijna twee uur was Quintijn weer superwakker. Ik had stiekem gehoopt dat ik nog even een paar steekjes kon zetten, maar nu heb ik alleen mijn lessen voorbereid in zijn slaaptijd. 's Avonds was er een ouderavond, dus pas na half 10 heb ik even ter pure ontspanning wat geborduurd.
Vandaag is Quintijn weer gewoon naar de creche. Ze zouden bellen als het niet goed ging en ze hebben niet gebeld. Dus waarschijnlijk is hij heerlijk aan het spelen. Straks samen gezellig eten (het is nog gezellig, hij lust alles) en daarna kan hij zijn bedje weer in. Morgen weer een dag samen. En dan begint er een avondje voor mezelf, eens kijken hoe ver ik met het vogelhuisje kom!

1 opmerking:

  1. kan je mij ff mailen? mail staat bij mijn profiel, maar kan jouwe niet vinden
    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.