dinsdag 7 oktober 2008

Biscornu



Afgelopen weekend heb ik twee projectjes afgemaakt. Ik had ineens een zondag dat Quintijn mij rustig liet borduren (hij was uit logeren geweest en kennelijk had hij zijn speelgoed meer gemist dan ons), dus ik heb lekker veel kunnen doen. De verliefde poesjes heb ik al laten zien. Het andere wat ik afgemaakt heb, is een biscornu. Ik had erover op het internet gelezen en het leek me wel grappig.

Het is een soort speldenkussentje, maar aangezien deze weggegeven wordt, zit er een heel klein briefje met een wens in de vulling verstopt. Vond ik wel een leuk gebruik.

Deze biscornu gaat naar een collega van mij die het momenteel nogal moeilijk heeft. Ik heb geen idee of ze het leuk vindt, maar het lijkt me altijd fijn om te weten dat er iemand aan je denkt, toch? Ik heb kleuren gekozen die ze volgens mij wel mooi vindt. Het zijn twee kleuren dmc colour variations en dan nog een effen kleur voor de rand er omheen.
Het patroon is trouwens een freebie van Ink Circles (http://inkcircles.com/html/2007%20Goodies.html). Daar hebben ze heel veel leuke patroontjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.