vrijdag 24 oktober 2008

Stik stiksteekjes


Ik heb me er eindelijk toe kunnen zetten, die laatste ***stiksteekjes van de zebra deel 3. Ze zijn gewoon echt vervelend... Maar zoals altijd, het werk wordt er zoveel mooier van. Ik vraag me echt af waarom ik dit nu zulk naar werk vind, terwijl kruisjes maken niet heel veel anders is en ik dat juist echt geweldig vind. Iemand een antwoord?

Maar vanavond dus heel diep nagedacht welk borduurwerk ik nu zou pakken en dus toch maar voor het afmaken van een deel gegaan, geeft toch ook wel weer een voldaan gevoel! Maar ik ben dus gewoon twee uur nog bezig geweest met die laatste steken terwijl ik nauwelijks wat gedaan heb. Dat vind ik gewoon jammer van m´n tijd, er ligt nog zoooveel dat ik nog wil borduren!

Iedereen een fijn weekend en veel borduurplezier!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sjoukje,
    Ben hier via Jacqueline.
    Je afghan wordt al heel mooi zeg!!

    De zebra ook en ja ik ben het met je eens; stiksteekjes maken een borduurwerk compleet af dan gaat het echt 'leven'! Het wordt prachtig!
    Ik denk dat de stikteekjes door de meeste mensen naarder worden gevonden omdat ze vaak langs een al bestaand kruisje gaan ;-) Snap je het nog. meer en meer gepriegel ;-)
    Groetjes Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sjoukje,

    hij wordt wel erg mooi hoor! Ik hoop nog steeds dat ik ooit de juiste stof tegen kom en hem ook nog kan maken.
    Wat die stiksteekjes betreft: ik heb mezelf aangezleerd om, zodra ik een stukje af heb, gelijk de stiksteekjes te doen. Zo houd ik aan het eind veel minder over. Bij andere werken doe ik dat niet, maar deze zijn wel zo vervelend...

    Groetjes Sanderijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.