vrijdag 7 november 2008

Paddington aan het zonnebaden


Ik heb weer even aan de Paddington groeimeter gewerkt en er staat weer een plaatje op. In twee avonden tijd, dus het stelde niet veel voor, maar ik moet me hier toch even toe zetten. Het is redelijk eenvoudig werken, dus ik moet het gewoon doen op een moment dat ik daar zin in heb. En als de stiksteekjes er eenmaal opzitten, is het zo mooi geworden! Nog één plaatje, dus ik heb me ook voorgenomen om de groeimeter in november af te maken, heb ik tenminste weer één project afgerond.
Op dit moment loopt het volgende:
  1. SAL Nature's home afghan. 10 blokken af, nog 20 te gaan.
  2. SAL Dierenwereld giraf. Op de helft.
  3. SAL Dierenwereld olifant. Op de helft.
  4. SAL Dierenwereld tijger. Op de helft.
  5. SAL Dierenwereld zebra. Op de helft. (Hoe raad je het?!)
  6. HAED Leap froggie. Zo'n 45% gedaan.
  7. HAED The wizard of Oz. Net begonnen, dus nog heel veel te gaan.
  8. Lost no more. 75% gedaan.
  9. Paddington groeimeter. Nog één plaatje.
  10. Magnificent wizard. 20% gedaan. Hier heb ik ook geen haast mee. Hij is heel leuk voor Quintijn op zijn kamer als hij wat ouder is.

Ik wil eigenlijk niet meer dan 10 projecten hebben lopen, dat is eigenlijk al rijkelijk veel, dus ik moet eerst dingen afronden voordat ik wat nieuws mag beginnen. Ik ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.