dinsdag 16 december 2008

Blok 11 af!

Ik heb weer een blok aan de afghan geborduurd. Ik had wat vertraging doordat ik twee lapjes voor de regenboogkussen tussendoor heb geborduurd en ook nog eens een keer dit werk bij mijn ouders had laten liggen, maar het staat er nu toch op. Het is wel een leuk blok. Ik vind de boom zelf een beetje saai, het is wel heel veel dezelfde kleur, maar het nestje is leuk borduren en de blauwe eitjes in het nestje maken het erg schattig.
1 januari komt blok 12, kan ik in de kerstvakantie lekker verder.

2 opmerkingen:

  1. Die wordt heel mooi hoor !!!! Is wel leuk om zo een afghan te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wordt leuk !
    ik zag pas geleden een plaatje ervan, helemaal af, en ik moet zeggen, ik vind hem ook wel leuk........
    wat ga je ermee doen als je hem af hebt, inlijsten ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.