woensdag 3 december 2008

Telefoon

Dit lapje is voor een regenboogkussen dat mijn zusje voor een vriendin van haar heeft aangevraagd. Ik denk zelf dat de telefoon wel bij het kussen past, het is vanwege haar dochtertje dat ze vlak voor het einde van de zwangerschap verloren is. Voor liefde is er altijd verbinding, zoiets.

Ik heb voor de grote vlakken colour variations gebruikt van dat tussen paars en rose zit en dat geeft een leuk effect.
Ik hoop dat ze het kussen mooi vindt.

Edit 20.15 uur. Ik wilde de foto op de site van Regenboogkussens zetten, maar toen zag ik dat er door de rest allemaal Nijntje-patroontjes geborduurd waren. Dit was eerst niet zo, maar nu zou mijn telefoon de enige uitzondering zijn. Dus ik heb ook nog maar om een Nijntje gevraagd, dan is eenheid in het kussen wel mooier, denk ik.

1 opmerking:

  1. Ik vind het een heel lief patroontje en het gebaar alleen al is geweldig. Ik heb zelf ook een kindje verloren en zou zo'n geschenk destijds zeker op prijs hebben gesteld of er nu Nijntje of zo'n telefoontje op zou staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.