donderdag 12 maart 2009

Bloempje erbij


Ik had het veel te druk met borduren om ook nog eens met bloggen bezig te zijn, vandaar dat ik nu pas weer wat resultaat laat zien. Leap froggie gaat zo leuk, ik zal dit werkje dit jaar zeker afmaken!

Ik zet nu ook mijn vorderingen aan mijn HAED's op een speciale blog voor allemaal mensen over de hele wereld die aan deze patronen werken. Het is erg leuk om hun vorderingen te zien en het werkt erg motiverend. Vandaar dat ik de laatste anderhalve week ook vooral aan HAED's bezig ben geweest en daardoor vergeet ik soms een beetje dat de afghan er ook nog ligt.

Maar een ander goed voornemen van dit jaar was om met dat werkje bij te blijven, dus ik moet er zo meteen nog wel wat aan doen!


I was way too busy stitching to write a blog at the same time, that's why it took some time to show some results. Leap froggie is so much fun, I will certainly finish this project this year!

I show my progress on my HEAD's on a special blog for people all over the world who are working on these patterns. It's really nice to see their progresses and it's really motivating. That's the reason I worked on my HAED's the last few dags. Sometime I forget there's also the afghan I am working on. But my plan for this year was to keep on track with that project, so I have to work at it somehow this month!

4 opmerkingen:

  1. Hey Sjoukje,

    Wat een mooie vorderingen aan Leap Froggie, ze is gewoon prachtig.
    Blij te lezen dat je het blog leuk vind. Het werkt voor mij ook heel motiverend en heb dan zondag ook een ganse dag aan mijn HAED gewerkt. Vandaag is het onze HAED SAL en dan post ik morgen of zaterdag mijn vorderingen. Het is allemaal zo leuk om te doen.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze zooooooooooooooo mooi met al die kleurtjes, ik ben er helemaal verliefd op !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW deze is ook heel leuk zeg , er zitten zo'n prachtige designs bij echt inspirerend ! Ik ben aan mijn eerste HAED bezig en nu pas begonnen , maar nu al verslaafd !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.