woensdag 15 juli 2009

Takkenbende

Met de volgende bladzijde ben ik ook alweer een heel eind gevorderd en ik ben erg enthousiast! Ik keek een beetje tegen deze takkenbende op, maar eigenlijk wordt het erg mooi. Je ziet rechts op het plaatje het hoofd van Tinman verschijnen en onder de boomstam ben ik bezig met het mutsje van de mama van het gezinnetje dat al zo gezellig op het plaatje staat. Van deze bladzijde moet ik nog zo'n drie rijen, zoals je aan de rastering kunt zien. Als de bladzijde af is, ga ik eerst weer een bladzijde van Impossible love borduren, gewoon even vanwege de andere kleurtjes en het gaat heel snel.

I'm working on the next page and it's going really well. I'm really enthousiastic! I wasn't looking forward to all these branches, but it turns out beautifully. Right on the picture you can see the head of Tinman appearing and underneath the trunk I'm stitching the hat of the mum of the lovely family already on the picture. Of this page I still must stitch three rows, as you can see at the gridding. When I've finished this page I will continue working on Impossible love, just because of the different colours and because it stitches really quickly.

5 opmerkingen:

  1. wauw, deze wordt echt mooi !
    ik vind de kleuren mooier dan op het voorbeeld-plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig aan het worden!! Je hebt toch al een mooie vorderingen gemaakt, ben al benieuwd naar de rest ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just beautiful - great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ontwerpen waar altijd wat op te zien is vind ik geweldig. Met Arthur en Merlijn die ik gemaakt heb was dat ook zo. houd moet het word prachtig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sjoukje,
    Via andere borduursite's ben ik op die van jou terecht gekomen, en ik las dat jij eerst een lap gaat rasteren voordat je begint met borduren. Ik ben pas net begonnen met borduren en zou graag willen weten hoe je dat doet, doe je het met een pen of met een draadje. Als het niet teveel moeite is zou je mij dat willen mailen mijn adres is snuupke@live.nl Alvast hartelijk bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.