maandag 21 september 2009

Leap froggie hangt!


Leap froggie is nu ingelijst en het ziet er erg mooi uit. Ik heb een ogenblik getwijfeld over een roze lijst, maar dat is een beetje risicovol omdat we niet weten of we een jongetje of een meisje krijgen. Deze lijst is blauwgroen en het is ook erg mooi geworden.

Leap froggie has a frame now and it lookes great! For a moment I hesitated about a pink frame, but since we don't know whether we get a boy or a girl, this would be a bit risky. So it is blue-green and it very beautiful as well!
Een foto van de babykamer met Leap froggie tegen de muur.
A photo of the babyroom with Leap froggie hanging.

2 opmerkingen:

  1. schitterend !
    groen lijkt me inderdaad een goede keuze, wat neutraler, en naar mijn idee is groen ook wel een beetje de hoofdkleur in Leap Froggie.
    een werk om trots op te zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was altijd een fan van je toen je dit werk maakte, ik vond het bijna jammer dat het zo rap af was ;-)) Ik heb de indruk dat het een heel fijn werk moet zijn om te maken, met al die felle kleurtjes erin.

    Hij heeft een mooi plekje gekregen !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.