zaterdag 3 december 2011

Sampler quilt in elkaar zetten

Ik ben begonnen met het in elkaar zetten van mijn eigen sampler quilt, de blokken die ik tijdens mijn lessenserie gemaakt heb. De Ohio Star helemaal links is het eerste blok dat ik gemaakt heb, het blok ernaast het laatste. Ik zet er banen van donkerpaarse stof tussen van 3 cm. Op die manier komen de kleuren van de blokken nog wat dichter bij elkaar te liggen. Het is een bonte quilt. Ik houd van kleur en ik kon het niet laten om veel verschillende stoffen te gebruiken.
Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Natuurlijk ben ik ondertussen ook de quilt voor mijn vader aan het doorpitten. Maar dat is vrij zwaar werk voor mijn handen en polsen, dus dat houd ik niet avond aan avond vol. Dus ondertussen maak ik de top voor mijn eerste eigen quilt af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.