dinsdag 1 mei 2012

24. Sister's Choice

Gewoon weer een leuk blokje. Niet moeilijk, twee avondjes werk. Ik heb dit blokje een beetje een ruimteachtig uiterlijk gegeven met de melkwegdonkerblauwe stof en de sterretjes in het lichtblauw en het wit. Leuk, weer eens wat anders dan bloemetjes!

Ik vind blauw en rood leuk, het geeft de quilt een levendig uiterlijk.
Maar ik mis het werken met één kleur toch wel erg: paars. Ik ben gek op paars. Dus als het gemis te hevig wordt, pak ik mijn Eerste Sampler en mijn paarse quiltdraad en ga weer even wat doorpitten. Maar ik weet al wel dat ik nog niet klaar ben met paars.
Voor mijn Sylvia's Bridal Sampler heb ik nu wel genoeg lapjes. Ik denk dat mijn volgende verzamelrichting weer paars is, in ieder geval voor een sampler, mogelijk de Dear Jane, die kun je heel goed in maar twee kleuren, wit en paars, uitvoeren. Daar ga ik nu nog echt niet aan beginnen, hoor. Maar voorzichtigaan, af en toe een paars lapje kopen. Dat is toch niet erg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.