zondag 19 augustus 2012

42. Corn and Beans

Waarom Corns and Beans? Sommige blokken hebben zulke rare namen. Misschien had ik gele en bruine kleuren moeten gebruiken, maar dat past weer niet zo in de rest van de quilt.

Het is warm. We zitten voor het huis, want daar hebben we schaduw. Maar dan nog is het drukkend warm. Maar natuurlijk weerhoudt dat ons er niet van om wel met naald en draad buiten te gaan zitten. Tja, je bent een quiltster, of je bent het niet. 'We' zijn mijn moeder en ik. Gisteren hadden we quiltcursus, en mijn moeder is nog gezellig hier.

Saks eens kijken of ik nog mooie foto's van mijn voltooide project kan maken. Maar nu eerst eens verder met de sashings om de twee blokjes van rij E die ik afgemaakt heb!

1 opmerking:

  1. Kom net van de boot en zit nog een beetje na te puffen, jaja kweethet het is warm. Ff blogjes kijken ben door de vakantie vreselijk achter. Ennnn ohhh wat wordt jou quilt mooi. Ga zo nog even verder terug in de tijd bij je kijken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.