dinsdag 14 augustus 2012

Camping Quilten

We zitten niet op een echte camping, hoor. Maar wel in een echte echte De Waard tent, de vergrote Zilvermeeuw, in de zeer groene achtertuin van mijn schoonouders in Noord-Oost-Groningen. Vannacht hebben we met z'n viertjes er geslapen, de kinderen sliepen zelfs tot half acht, wat iets later was dan wat ze thuis presteren.

Gisteren overdag heb ik vooral quiltend doorgebracht. Ik ben met de laatste rand bezig. Daarna moet de bies, die ik natuurlijk gesneden en gestreken mee heb. Eigenlijk hoop ik de quilt hier af te ronden, want mij fotosessie met de quilt zou hier zo leuk zijn met dit verbouwde boerderijtje en al dat groen. Ik doe mijn best, de kinderen zijn grotendeels zelfvoorzienend, en een huishouding bestaat hier niet, dus veel meer tijd dan anders!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.