vrijdag 10 augustus 2012

Plak patchwork

Ik zal niet met de eer gaan strijken, dit is niet mijn creatie, maar die van mijn oudste zoon. Hij verzamelt altijd fanatiek mijn restjes (van een echte scrapquilt zal bij mij dus niet snel sprake zijn, of hij moet al van mijn zoon komen) en bewaart die in een doosje. Af en toe wil hij ook 'borduren'. Hij noemt het altijd zo, want voordat ik begon met quilten was ik verslaafd aan borduren. Hij is nog niet helemaal over de verandering heen, of snapt het verschil niet helemaal. Maar af en toe gaat hij ook los met de lapjes en knipt allemaal vormpjes en plakt daarna zijn patchwork in elkaar. Dit keer wilde ik het wel even met jullie delen. Het tasje dat hij vervolgens van zijn plakwerk had gemaakt, is helaas weer uit elkaar gevallen. Maar net kleurrijke idee bestaat nog steeds. En ook hij is niet bang voor combinaties. Waarom zou je ook geen batiks met basics combineren?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.