vrijdag 30 november 2012

62. Oklahoma Dogwood

Best lastig blokje, de stukje foundation piecing zijn KLEIN. En daarna moeten ze ook nog rond, dus er zaten meerder uitdagingen in het blokje. Maar het is weer gelukt en het is weer leuk.

Het andere werkje dat ik hier nu laat zien, is door mijn moeder gemaakt. Zij gaat het een groep vrouwen uit haar kerk / gemeente Sinterklaas vieren en ze moesten allemaal een klein cadeautje meenemen waarmee vervolgens een spel gedaan werd. Zij heeft dit leuke speldenkussentje gemaakt. Het meet 10 bij 10 cm. En het leuke is dat de naam van het blokje ook nog toepasselijk is. De vrouwen uit de kerk noemen elkaar onderling geregeld 'zusters'  of  'zussen'. Laat de naam van dit blokje nu net 'Sister's Choice' zijn!
Ik krijg ook helemaal zin om speldenkussentjes te gaan maken. Dit was echt een snoepie. Gisteravond heb ik snel een foto gemaakt voordat het kussentje in de grote zak van Sinterklaas gaat.

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi blokje is dit. Wauw zover ben ik nog niet dat dit me lukt denk ik.
    Groetjes Marguerite
    Oh ja dat werkje van je moeder is ook helemaal te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Block is fantastic.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blok. Ik denk niet dat die makkelijk was. Je mama's werk is ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi blok, ja puntjes maken is niet erg gemakkelijk maar het ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.