zondag 3 maart 2013

73. Sarah's Choice?

Schattig blokje, toch? Maar toen ik het maakte, had ik mijn hoofd er niet bij. Ik merkte op een gegeven moment dat lichtblauw en donkerblauw elkaar niet goed afwisselden, dus ik tornde en naaide opnieuw. En toen had ik uiteindelijk dit blokje.
Maar toen ik het boek erbij pakte, bleek er helemaal niets van te kloppen. Ik heb in het middenstuk al lapjes verkeerd aan elkaar gezet, zodat het geen molentje werd, maar meer een soort mozaïek.
En wat doe je dan?
Iets uithalen wat eigenlijk best wel een leuk blokje is geworden? Omdat je precies de Sylvia's Bridal Sampler wilt maken? (Terwijl ik al ontdekt heb dat zelfs in de voorbeeldquilt stukken van blokjes afwijken van het patroon.)
Of gewoon blij zijn met wat ik gemaakt heb en het keurig in mijn quilt verwerken.
Ik koos voor het laatste. Dus eigenlijk is dit blokje geen Sarah's Choice, maar Sjoukje's Choice.
Klinkt ook best goed.

2 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi blokje geworden! Groot gelijk met je choice ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjoukjes choice maakt de quilt juist echt van jou! Goed dat je 'm gewoon gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.