woensdag 31 juli 2013

102. The Friendship Quilt

Is toch wel leuk geworden. Ik had een foutje gemaakt bij het knippen van de stoffen. De lange banen rondom het midden waren een stukje te kort. Hoe en waarom ik het malletje te klein heb gemaakt, ik heb geen idee, maar er moest in ieder geval een stukje aan. En dat is heel decoratief maar een rood bloemetje geworden. Lijkt haast alsof het zo hoort!
Al deze stoffen komen uit een Moda Charmpack: Warmth. Ik vind veel deze stofjes prachtig, maar de stukjes stof zijn net te klein om veel mee te kunnen. De fatquarters of de rollen stof hebben ze bij Gelrebloem nooit gehad en ik heb ook niet ergens anders mijn favorieten uit deze serie kunnen vinden. Ach, het zij zo. Er zijn meer dan genoeg mooie stoffen over!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.