donderdag 25 juli 2013

95. Rolling Stone

Sorry voor de onderbreking van de reisverslagen. Mijn volgende vakantie diende zich alweer aan: een paar dagen bij mijn moeder op de camping. Heerlijk gerelaxed, veel gelezen, veel gequilt, want dat is wat mijn moeder ook leuk vindt. We kunnen het dus prima samen vinden zo voor de caravan. Het weer was heerlijk, hoewel wel wat warm, maar ook dan kun je best een naald vasthouden.

Op dinsdag zijn we een eind gaan fietsen. Ik had als reisdoel een quiltwinkel in gedachten, Marin in Westendorp, ongeveer 2 uur fietsen van de camping, dus een mooi tochtje. Jammer genoeg was de winkel dicht, ik had niet goed genoeg op de site gekeken, daar stond het wel. Dus van buitenaf hebben we Marin bewonderd, een heleboel bakken met mooie stofjes, een erg leuk winkeltje.
Ondanks deze tegenvaller was de fietstocht erg leuk en beloonden we onszelf met een heerlijke portie ijs op de terugweg. En op de camping weer verder met quilten, het is ook niet zo dat we per se nieuwe stofjes nodig hebben, het is gewoon leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.