zondag 8 september 2013

113. 54-40 or Fight

Bijzonder blokje, want dit patroon was dat van mijn eerste patchworkblokken. Ik wilde ooit een quilt helemaal van deze blokken maken, maar dat verveelde al snel. Ik heb ook nooit echt wat met de acht blokken gedaan die ik al gemaakt had. Ik wist nog zo weinig van quilten, zelfs iets van de draadrichting had ik nog niet begrepen!
Maar dan is het wel leuk dat iets van die eerste pogingen toch terugkomen in deze quilt!

Ik ben echt om trouwens met de bloemenstof. Het worden geen sterren meer, maar gewoon brede banen van deze prachtige stof, met een bies in dezelfde stof als de sashings. Moet wel leuk worden!
Bedankt voor jullie adviezen en voor het meedenken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.