zondag 29 september 2013

Zondagochtend

De kinderen en ik gaan zo samen wat drinken. Manlief is op de studeerkamer alweer hard aan het werk; een baan als docent, gecombineerd met een studie, kost veel extra tijd. Gelukkig zijn mijn kleine mannen en ik ook in staat om het samen heel gezellig te maken en vanmiddag gaan we weer met z'n allen naar het bos, dus gezinstijd is er ook wel.
Maar voor nu is het even kerstquiltje tijd. Gisteravond ben ik bezig geweest met de smalle donkergroene sashings, dus zo krijg je al een aardig idee hoe het eruit gaat zien. Zo gezellig, die eigengemaakte kerstspulletjes! Wie van jullie is ook alweer helemaal in kerststemming en knutselt lekker mee?

2 opmerkingen:

  1. Das wird super. Sieht jetzt schon richtig Klasse aus.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben begonnen met mijn kerstquiltje uit Earnewâld. Eerst alles gesneden en gisteren met het sterretje begonnen. Ik zie nu sterretjes, maar de puntjes zijn goed gekeurd door stekje en creatineke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.