vrijdag 25 oktober 2013

124. Jack in the Box

In een ochtend was dit blokje gemaakt. Echt niet moeilijk, grote stukjes. Wel leuk. Waar een herfstvakantie al niet goed voor is! Het playmobil popje is een toevoeging van mijn jongste zoon. Die vond dat popje onmisbaar voor deze foto. Tuurlijk, kereltje. Leg er maar bij.

Het poppetje is van een wildwest setje van playmobil dat hij gekocht heeft van geld dat hij van zijn overoma voor zijn verjaardag heeft gekregen. Als bedankje hebben we deze kaart gemaakt van de jongens met hun cadeaus, kan zij ook zien wat ze voor hun centjes gekocht hebben. Als het goed is, lag de kaart vandaag bij haar in de brievenbus, ik hoop dat ze er net zo blij mee is als de kinderen met hun nieuwe speelgoed.

2 opmerkingen:

  1. Mooi blokje en ja dat popje hoort er echt bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blok en playmobiel popje. Ik weet nog dat wij deze vroeger klikken noemden. Mijn broertje en ik speelden hier heel veel mee. Wat een mooie kaart is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.