vrijdag 23 mei 2014

Kwaliquilttijd


Het is een beetje best wel druk op m'n werk op het moment, dus weinig Kwaliquilttijd, maar toch eventje dit blok dat ik in de afgelopen weken voor de Pi and Square Quilt heb gemaakt. Er zitten een paar van mijn favoriete stoffen in, vooral die van de bovenste twee vlinders.
Zoals je ziet is het strijkijzer er nog niet eens helemaal over geweest, maar dat komt wel als ik dit weekend de strijk weer weg werk.
Nog zes weken, dan hebben we vakantie! Ik droom al over alle projecten waaraan ik dan weer wat langer kan werken. Mijn borduurwerk gaat dan echt af en ik ga weer heel veel blaadjes op het bloemenmandje maken. En natuurlijk moet er ook veel gequilt gaan worden in de Sylvia's Bridal Sampler, wat dat betreft zou een tè warme zomer weer niet zo handig zijn! Af en toe trek ik mijn bakken met lapjes over en dan droom ik even verder. Heerlijk, zo'n bak met dromen binnen handbereik!

Ook deze kleine blokjes heb ik aan elkaar gezet, volgens mij had ik ze al eerder gemaakt, maar waren ze gewoon nog niet op de foto gekomen. En nu weer lekker op de bank met een serie van Netflix en m'n bak met lapjes. Kwaliquilttijd: heel belangrijk!

1 opmerking:

  1. Wat zijn het mooie stofjes. ja, nog eventjes en dan is er weer meer tijd voor deze leuke hobby. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.