zaterdag 26 juli 2014

Bloemenmandje

Gisteren was ineens het mooie weer voorbij... Regen, een hele dag regen en dat terwijl we 's avonds graag wilden barbecuen met zwager, schoonzus en hun twee kinderen. Uiteindelijk hebben we de grill van de gourmet op tafel gezet en zo binnen iets van gebarbecued. Het was wel gezellig en daar gaat het tenslotte om.
Donderdag had ik weinig gequilt. Ik was met de kinderen naar een strandje geweest en daar begonnen in het boek 'De kraamhulp' van Esther Verhoef. Dat was spannend, dus ik heb het grootste deel van de dag met dat boek rondgezeuld, tot het 's avonds uit was. De volgende dag, vrijdag dus, had ik zin in wat anders, dus ik heb het bloemenmandje weer tevoorschijn gehaald. Leuk, om daar weer aan te werken. Ik heb vooral biaisband vastgezet, al die roze strepen is biaisband. Vandaag hoop ik ook lekker veel te quilten en weer aan wat blaadjes toe te komen.
Fijne zaterdag allemaal!

P.s. Wat ik jammer vind, is dat ik deze quilt niet mooi op de foto lijk te krijgen. Voor deze foto had ik 'm buiten op de schutting gespeld, dus hij is bij daglicht gemaakt. Toch is de quilt in het echt heel vele mooier. Irritant is dat! Iemand nog tips voor fotograferen?

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt schitterend! enne...je woont denk ik aan de verkeerde kant van het land, wij in Zuid Holland hadden alleen maar zon,zon,zon..pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt je bloemenmand prachtig. Zo mooi gevuld.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.