vrijdag 26 februari 2016

Starry Starry Night New and Improved!

Ik had het al eerder gemeld: ik was niet gelukkig met de batik sterren die ik voor oudste zoon aan het maken was. Her werd te druk, te bont, te... Nou ja, het was het gewoon niet. En dat was al poging 2 die mislukte, want over de bloemenmand was hij ook al niet meer enthousiast. Nu voelt het goed. Deze sterren zijn 18 cm en voor een quilt van juist formaat heb ik er 88 nodig, dus ik kan nog lekker even door. Ik zet nog niets  aan elkaar, pas als ik er 88 heb, ga ik kijken waar elke ster het beste uitkomt.

De quilts worden deze week weer zeer graag gebruikt. Beide jongens zijn ziek en zielig en wat is er dan fijner dan onder een mooie deken wegkruipen? Mijn moeder is hier twee dagen geweest om te zorgen, mijn schoonmoeder ving afgelopen maandag de jongste op, oudste werd een dag later ziek. Wat fijn dat er oma's zijn! Nu heb ik voorjaarsvakantie en ik ben dus bevorderd tot full time verpleegster. De jongens krijgen gelukkig alweer wat praatjes en we doen veel spelletjes of kijken samen een film (Hotel Transylvanië - lachen, gieren, brullen!) 
Nu alleen nog even hopen dat het verplegend personeel gezond blijft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.