dinsdag 5 juli 2016

Wat een driehoekjes - blok 23

Zondag heb ik de laatste hand aan dit blokje gelegd. Het blok lijkt heel eenvoudig, maar al met al kost het toch best wel wat tijd. Wat een driehoekjes! Ik vind de kleurencombinatie erg leuk gelukt, ben zeer tevreden!
Nu ben ik aan het prutsen met blok 24, dat is die cirkel met de vliegende driehoekjes. Ik heb er vannacht nog net niet wakker van gelegen, maar ingewikkeld vind ik 'm wel. Er zit nu bijna één driehoekje op en we zijn bijna twee avonden verder. Tja...
Morgenavond is de diplomering voor mijn examenleerlingen. Weer een quiltavond minder. Maar ondertussen kan ik aftellen op mijn vingers. Nog 8 schooldagen en dan is het vakantie!!!

2 opmerkingen:

  1. Ja, die kleuren combinatie is bijzonder mooi. Succes met de andere blokjes. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.