dinsdag 4 juli 2017

Sherlocked

Even tot rust komen... dus Sherlocked, dan geeft hij zich neer.


Het gaat goed met ons beestje. Hij is nu 11 weken en wel een handenbindertje. Mede door hem nog even geen foto's van quiltvorderingen. Ik heb het best druk en Ster D is een bewerkelijke met een rand van flying geese. Erg leuk, maar dus wel erg veel stukjes!

Nog 15 dagen en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Inmiddels ben ik dit huis ook zat, niet eens door het huis, maar vooral door al die dozen die overal staan. Ik heb zin in weer opbouwen!

1 opmerking:

  1. Oh, ik begrijp je zo goed. Wij zijn ook pas verhuisd. Eerst van Belgiƫ voor 4 maanden naar Zeeland, tot we in mei in ons "nieuwe" huis in Brabant konden. Je wilt gewoon lekker opnieuw beginnen en vooral dat alles weer een plaatsje heeft. Wat een prachtige hond hebben jullie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.