vrijdag 1 december 2017

#1. Katie Kitty nog een keer

Daar hebben we Katie Kitty nog een keer! Dit keer geborduurd op lichtblauwe jobelan,  die wel borduurt zoals ik dat graag heb. Mooi zachte, regelmatige stof. Nog snel even de laatste kruisjes gedaan en een foto gemaakt omdat ik het wel leuk vond om op 1 december #1 van de Adventborduurtjes te laten zien. Uiteraard raak ik hierna de nummering kwijt, ik ben nu wel gestart met de ijsbeer van #2, maar die is echt niet morgen af.

Hier gaat alles zo z'n gangetje. Het was een vrij drukke week met twee avonden buitenshuis. Dinsdag was het Profielwerkstukavond, waarop alle examenklassers het onderzoek/werkstuk presenteerden dat ze in de afgelopen maanden gedaan en gemaakt hadden. Ik moest vier presentaties beoordelen van leerlingen die zeer verzorgd en netjes presenteerden, dus het was een plezier om erbij te zijn. Maar het wordt dan wel weer druk in mijn hoofd, want de dag was al heel lang. Ik sliep slecht die nacht, onrustig van indrukken die ik niet 's avonds weer kwijt kon. Het liefst ben ik 's avonds thuis zodat ik al handwerkend in mijn hoofd weer rustig word.
Gisteren waren manlief en ik naar theatercollege van Maarten van Rossem. Interessant en indrukwekkend hoe veel die man weet. Hij kletste zo twee uur vol over van alles en nog wat.
Vanmiddag heb ik de laatste hand aan de gedichtjes voor Sinterklaas gelegd. Morgen vieren we Sinterklaas met mijn moeder erbij en er komt een speurtocht door het huis waarin de cadeautjes gevonden kunnen worden. Ik ben benieuwd!

Nu nog fijn een paar steekjes aan de ijsbeer borduren en dan naar bed. Morgenochtend weer vroeg op om jongste zoon en manlief op weg te helpen naar de voetbalwedstrijd. Het is vannacht -2 graden, mijn mannen worden morgen ook ijsberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.