zaterdag 15 juli 2017

Ster D

 Eerder deze week kwam de ster al in z'n rand, maar pas vanochtend nam ik het moment om het geheel te strijken en te fotograferen. Ik ben er erg blij mee! Die happen eruit horen zo, daar komt de ster weer tegen andere aan. Over hoe het geheel in elkaar gaat komen, maak ik me tegen die tijd wel weer zorgen ;)
Het was een druk weekje. Ik stond er thuis alleen voor omdat manlief op schoolreis was naar Duitsland. Hartstikke leuk (en druk) voor hem en vooral heel druk voor mij. Een projectweek bij mij op school, het huishouden, een pup, twee kinderen en een aanstaande verhuizing... waar ik allemaal even alleen voor stond. Ik vind het heel gezellig dat manlief er nu weer is, hoewel hij gisteravond om half 9 in bed gekropen is en er nu nog niet weer uit is. Hij heeft tijdens de reis elke nacht maar drie uur slaap gehad en moet dus even bijkomen...

Ik was ook even lekker aan het spelen met stoffen. Dit zijn prachtige stofjes, van Northcott die ik eens als FQ-pakketje kocht. Ik wilde weer eens met hexagonnetjes aan de slag en wat je hier ziet zijn dus een heleboel voorbereide hexagonnetjes, maar er is nog niets in elkaar gezet. 
Ik denk dat ik eerst gewoon een boel bloemen maak en daarna beslis of ik ze zo aan elkaar zet of met witte tussenbanen, ik weet het nog niet zo goed. Het is ook geen beslissing die ik nu hoef te maken, het is voor nu gewoon lekker spelen met hexagonnetjes en stofjes. Het kan ook best zijn dat ik er een paar bloemen tussenzet, maar de andere hexagonnetjes zonder patroon aan elkaar zet, dat geeft ook een mooi effect met deze kleuren die zo dicht bij elkaar liggen. 

De stofjes, foto van Quiltonline.nl
Naast dit lekkere fröbelen, ben ik uiteraard ook nog aan het inpakken. Over precies een week gaan we over, aanstaande donderdag krijgen we de sleutel. Ik heb er zo'n zin in en ondertussen ben ik ook best zenuwachtig! Tegen die zenuwen maar gewoon lekker door fröbelen. We zijn op tijd begonnen met voorbereiden, dus stress is er niet.

Natuurlijk ook nog even een fotootje van Sherlock. Die groeit als kool en is nu al bijna 8 kilo. Hij was gisteren precies 3 maanden. 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.