donderdag 5 januari 2017

Ameland, pracht eiland!

Deze tweede week van de kerstvakantie brengen we door in een vakantiehuisje bij het dorpje Jolie op Ameland. Het is hier prachtig. We genieten van de lange wandelingen door de duinen en langs het strand. De zee is wild, met hoge schuimige golven, het waait behoorlijk. Maar eigenlijk is dit hoe ik het strand en de zee het liefste heb, onstuimig en vrij verlaten, niet vol gepropt met allemaal badgasten. Het zou best weleens kunnen dat Ameland een vaste winterbestemming van ons wordt. We genieten volop van de zee, het strand, het strandpaviljoen (!) en elkaar.


Ons huisje is gezellig en precies goed voor ons. We brengen hier ook genoeg tijd door, je kunt niet steeds buiten zijn, en het lukt ons prima om het hier warm en knus te krijgen. Ik ben nog steeds aan het borduren, de trein is alweer een stukje langer. Klik vooral op de foto om 'm groter te kunnen zien.

Op vrijdag gaan we weer naar huis. Op maandag start de school weer en ben ik weer vijf dagen per week aan de slag. Hoeveel handwerktijd er dan nog overblijft, is maar weer de vraag, dus ik geniet er nog even volop van. 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.