donderdag 2 maart 2017

Een draak met vertraging

 Het borduurwerk had 9 jaar in de kast gelegen. Hoezo een UFO? Maar twee weken geleden bedacht ik ineens dat ik naast een draakje in een trein nóg een draak in kruissteekjes bezat. En dat dat weleens een heel leuk borduurwerk zou kunnen zijn als jongste zoon zich toch wat te groot vindt worden voor zijn kikkerelfje.
Hoewel ik nog steeds gek op Leap Froggie ben, kan ik me voorstellen dat het niet echt een plaatje voor een stoere jongenskamer is. Dus Magnificient Wizard, een borduurpakket van Dimensions, kwam weer uit de kast en ik ben inmiddels weer een heel stuk verder. Onderstaande foto is mijn startpunt, zo zag dit werk er op 30 januari 2008 uit. Toen had ik nog geen jongste zoon, toen was mijn oudste zelfs nog maar 1,5 jaar. Nu heb ik twee stoere jongens van 7 en 9 jaar. Het wordt tijd voor de stoerdere plaatjes en gelukkig kan dat ook in kruissteek.
En weet je: zelfs mijn schoonmoeder vond dit borduurwerk (De draak met tovenaar) mooi. En dát wil heel wat zeggen!

3 opmerkingen:

  1. Mooi :) Ik heb er ook eentje uitgehaald die al een tijd in de kast ligt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Vooral op zwart geborduurd.
    Ik heb hier in de kamer Toetanchamon hangen op zwart geborduurd. Maakt het borduurwerk heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig geborduurd, hier liggen er ook nog een paar in de kast

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.