maandag 21 augustus 2017

Top Starry Starry Night aan de waslijn

Gistermiddag heb ik de laatste rij aan de Starry Starry Night gezet en daarmee is deze top officieel af. Natuurlijk heb ik de top niet los gewassen, dat zou ik doodeng vinden, de achterkant en vulling moeten 'm eerst stevigheid geven. Maar de wasmolen is vrij hoog en ik dacht dat de top daaraan wel even zou kunnen schitteren om hem zo fatsoenlijk op de foto te kunnen krijgen. Dat vind ik altijd een crime, op de grond vervormt het hele beeld.
Deze foto is zo best goed gelukt. De achtergrond heb ik bijgeknipt, anders zou een klaterend plassende koe ook op dit blog getoond worden ;)

Overmorgen komt hopelijk de vulling binnen, 80% katoen, 20% wol, mijn favoriete vulling. Ik vind het prettig met natuurlijke materialen te werken, zeker aangezien oudste zoon veel onder deze quilt zal gaan slapen (hij ligt nu het grootste deel van de zomer al onder zijn papa's quilt, Pi and Square). Als het in de avonden weer kouder zal worden zal hij hem terug willen en dan moet deze quilt af zijn.  Ik doe m'n best!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.