donderdag 8 mei 2008

SAL giraf deel 2 af


Eenmaal weer in Nederland ben ik verder gaan werken aan de SAL de giraf. Ik heb besloten een stuk uit het eerste deel uit te halen, en toch metallic draad te gebruiken. Sanderijn heeft me aardig uit kunnen leggen hoe dat wel goed zou moeten gaan en dat werkt inderdaad. De stiksteekjes waren weer erg veel werk, maar dat is bij deze serie nu eenmaal zo. Je moet op de raarste plekken in de stof steken en dan borduur ik ook nog op 18 count aida, dus dat is al best wel fijn. Maar het resultaat is wel weer erg mooi!

1 opmerking:

  1. vreselijk he die stiksteekjes op aida ik vinbd het ook niet fijn maar het resultaat mag er wezen. het voordeel van dit patroon in sal te borduren is dat je per deel de stiksteekjes doet en het niet allemaal voor het laatst bewaard!

    op naar het volgende deel.

    liefs jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.