zondag 6 mei 2012

25. Lady of the Lake

Prachtige naam voor het blokje. In de voorbeeldquilt was het blokje in twee tinten blauw gemaakt, misschien wel vanwege het 'Lake' in de naam. Maar in mijn quilt stond het rood in dit blokje mooier, dus daar heb ik toch maar voor gekozen.
Ook dit blokje is weer zonder foundation gemaakt, omdat ik dat nog steeds bij mijn moeder heb liggen, vrijdag heb ik het eindelijk weer meegenomen.

Donderdag heeft mijn moeder samen met mij allemaal mooie stofjes op http://www.gelrebloem.nl/  uitgezocht. Allemaal in creme, rood en groen. Samen met de stofjes die ze van het quiltje voor mijn vader over heeft, heeft ze nu een basis om aan haar eigen Sylvia's Bridal Sampler te beginnen, want zij vindt hem toch ook wel erg mooi. En het is wel mooi dat ze een grote quilt voor zichzelf gaat maken met dezelfde stoffen die ze ook voor het quiltje voor mijn vader heeft gebruikt.
Donderdag heeft ze ook het quilten van het quiltje afgerond en de eerste bies erlangs gezet. Het is allemaal goed gelukt en zo mooi! Binnenkort foto's van het voltooide quiltje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.