zaterdag 10 november 2018

Het is al november!

Eh ja, het is al november. En dus?
Dus ik moet vaart gaan maken met mijn kerstsok, die wil ik dit jaar echt heel graag af hebben!
Er moet nog heel wat gedaan worden, maar het kan nog, dus ik ga ervoor! Deze week heb ik veel stro geborduurd, als dat af ik zal ik het liggende schaapje en de kat gaan invullen. Je zit hun silhouetten al wel, maar verder nog niet zo veel.

Terwijl er nog een hele stapel nakijkwerk naast me ligt, besluit ik nu dan toch maar even te gaan borduren. We moeten straks alweer op tijd eten, wat er wordt vanavond voor Sint Maarten gelopen. Jongste zoon wil heel graag dat ik nog meeloop, dus dat wordt weer langs de deuren. Mijn favoriete avond van het jaar - not - maar met een paar andere moeders wordt het meestal nog wel gezellig.
En wedden dat ik een stuk relaxter ben als ik wat borduurtijd heb gehad? Gisteravond heb ik ook erg weinig tijd voor wat steekjes gehad. We hadden een heel gezellig avond (met de jongens tapas eten en daarna naar een ijshockeywedstrijd) ,  dus het was niet erg, maar ik mis dat momentje voor mezelf toch wel even.

1 opmerking:

  1. Veel plezier vanavond
    En kdenk dat het wel gaat lukken. Je hebt nog even tijd met de sok ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.