dinsdag 11 december 2018

Serendipity

Nu de kerstsok af is, kan ik door met Serendipity, de zeeschildpad. Het zijn allemaal prachtige tinten blauw, paar en lichtgroen en het borduurt heerlijk op 16 count aida. Ik ben nu op de tweede bladzijde van het patroon. Er zullen nu zo'n 10.000 kruisjes inzitten als ik een schatting moet maken. Nog zo'n 192.500 te gaan! Ik ben hier nog wel even zoet mee, wat ook precies de bedoeling is.

Nog anderhalve week, dan is het kerstvakantie. Ik kijk ernaar uit, twee weken lekker veel thuis. We gaan ook nog een paar dagen erop uit, met z'n tweetjes naar Groningen. Wel humor, die stad kennen we vrij goed doordat we er gestudeerd hebben, maar er is veel te doen, er zijn goede restaurants en we willen graag weer eens naar het Groninger Museum. Je doet bovendien als student toch heel andere dingen dan wij nu zouden doen en de stad is ook behoorlijk veranderd, dus we gaan ons vast prima vermaken! Zin in. Nu nog de dagen aftellen...

1 opmerking:

  1. Fijn vooruitzicht zo'n vakantie. T wordt vast gezellig. Is winterwelvaart dan ook nog bezig? Dagje Stad is altijd fijn, voor jullie extra leuk om herinneringen op te halen. Veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.