zaterdag 6 juli 2019

Serendipity

Weer een paginafinish voor Sea Turtle Spirit of Serendipity. Donkerder kleuren, dit gaat richting rechteronderzoek die echt heel donker is. 
Ook bijna een finish voor het schooljaar. Ik ben eraan toe. De afgelopen week was weer monsterachtig, met als hoogtepunt de diplomering die ik samen met een collega organiseerde en presenteerde. Het geeft toch wel een bepaalde kick om voor 600 mensen op het podium te staan. Maar het kost energie. Dat gecombineerd met meerdere avonden in de week weg (ben ik niet zo goed in) zorgt nu wel voor een dipje. Nog een week werken, dan is het zomervakantie. Heerlijk!


 Zo ziet het geheel eruit. Ik heb al een stukje van de volgende pagina gedaan en je ziet de rechteronderzoek. Veel donkergroen, bruintinten en zwart. Niet mijn favoriete kleuren, maar dit stukje gaat ook weer voorbij en dan zit ik weer in blauw. I'm feeling blue! Maar da's in het geval van borduren en quilten juist goed.

1 opmerking:

  1. Sterkte met de laatste loodjes van het schooljaar!
    En veel borduurplezier, dit wordt erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.