dinsdag 11 maart 2008

Leap froggie maart


Weer een paar dagen veel aan mijn kikkertje geborduurd. Ik vind dit toch een heel erg leuk borduurwerk, de kleurtjes zijn geweldig. Het enige wat ik jammer vind is dat ik voor deze stof gekozen heb. 14 count aida is toch best wel grof en ik denk dat dit mooier was geweest op een wat fijnere stof. Heaven and Earth Designs raadt stof aan van 25 draadjes op een inch en dan over 1 draadje borduren. Dat komt op 10 kruisjes per cm neer, de stof waar ik nu op borduur is 5,5 kruisje per cm. Wel een groot verschil. Mijn volgende projecten zullen op 18 count aida zijn, dat is 7,1 kruisje per cm. Lijkt me mooier. Ik zie het niet zitten om over 1 draadje te gaan borduren zoals de site van HAED wil, want dan is borduren volgens mij niet zo ontspannend meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.