zondag 16 maart 2008

SAL giraf


Ik heb het eerste deel van de SAL voor de giraf af. De SAL bestaat uit vier bij elkaar horende werkjes en ik heb nu dus van de giraf het eerste deel af. Er hoorde geborduurd te worden met bepaald metallic draad, E677. Het ziet er hartstikke mooi uit, maar het is onmogelijk om ermee te borduren. Zelfs als ik heel voorzichtig was, brak nog de metallic draad continu en dan blijft er alleen een kleurloos draadje over. Ik heb er bijna een uur mee geprutst, was toen nog maar een kruisje of 20 verder en toen heb ik het opgegeven. Ik heb toen in dezelfde kleur een gewoon katoenen draad erbij gezocht en ik vind het werkje nog steeds ontzettend mooi. Borduren moet wel leuk blijven, hoor, met zulk onmogelijk materiaal kan ik niets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.