zondag 29 juni 2008

Leap froggie juni


Na de SALs weer lekker met Leap froggie bezig. Het blijft leuk, al die regenboogkleurtjes. En doordat ik het op 14 count aida borduur, is het eigenlijk ook heel gemakkelijk. Eerst baalde ik wat van mijn keuze voor deze stof (was niet zozeer echt een keuze, ik had dit in huis en wilde echt per se DIRECT beginnen), maar nu vind ik het wel een mooie afwisseling met mijn andere borduurwerken. Ik heb trouwens voor mijn andere HAED, the wizard of OZ, wel 18 count. Stiekem ben ik daar trouwens ook al aan begonnen. Ik heb de vlakverdeling aangebracht (ik pak het een keer echt serieus aan) en ik heb al een paar kruisjes gedaan. Zo heb ik tenminste ook al dat vervelende omslingeren gedaan.


Morgen gaan we op vakantie en ik ben heel erg aan het twijfelen welk(e) borduurwerk(en) ik nu mee ga nemen. Het wordt me iets gemakkelijker gemaakt doordat de nieuwe patronen van de SALs er nog niet zijn, maar dan nog blijft er erg veel over. Ik heb eigenlijk ook wel zin om door te werken aan 'Leap froggie', is gewoon erg leuk. Maar aan 'Lost no more' wil ik ook wel wat doen. Ik heb als deadline voor dit borduurwerk de volgende verjaardag van mijn moeder, heb ik besloten. Dat is in april volgend jaar, dus ik heb nog even, maar toch, het gaat wel snel. En verder heb ik ook Paddington nog liggen. Motivatie voor dit werkje is dat het best wel klein is, en dat ik zo wat van mijn WIP-lijst af kan schrappen (om het natuurlijk net zo hard weer in te wisselen met wat anders... 'k ken mezelf!).

Ik zie nog wel even waar ik morgenochtend nog het meeste zin in heb. Laat ik het maar een impulsbeslissing houden, zo belangrijk is het tenslotte ook weer niet.

1 opmerking:

  1. Leap Froggie wordt echt zo mooi! Moet ook maar eens aan de mijne gaan beginnen...

    Ben benieuwd wat je besluit mee te nemen op vakantie! Waar ga je heen=

    Ik ben trouwens ook een club begonnen, voor HAED liefhebbers: http://hobby.clubs.nl/heavenandearthdesigns

    Ja, je moet toch wat doen als je de hele dag thuis zit ;).

    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.