zaterdag 14 juni 2008

Noah's sub

Het grootste borduurwerk dat ik tot nu toe gemaakt heb! Ik heb het gemaakt voor mijn zoontje en het hangt dus ook in zijn kamer. Het borduurwerk is van een kunstwerk nagemaakt en het was heel erg leuk om te borduren. Er staan zoveel kleine dingetjes op, het was geweldig! Alleen alle stiksteekjes waren natuurlijk een ramp... En het laten inlijsten van zulke grote borduurwerken is nogal prijzig, wij waren hier 150 euro aan kwijt! Als iemand een oplossing heeft voor het inlijsten van borduurwerken, reageer alsjeblieft! Ik doe nu ook wel werkjes in standaardlijstjes, maar heel veel werk heeft geen standaardmaten, dus dat wordt echt niet mooi!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig! Ik ga hem ook maken (word wel volgend jaar denk ik, maar wat in het vat zit verzuurd niet) Qua inlijsten, heb je er wel eens aan gedacht om zelf lijsten te maken? Verstekbak en -zaag, wat latjes, likje verf: even werk maar geen 150 euro. O ja, eventueel een passepartousnijder en -papier en dan nog het werk goed kunnen opspannen. Mmmmmm, best veel werk: misschien een nieuwe hobby?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal eens kijken of ik Jan Steven voor zo'n hobby kan interesseren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.