donderdag 14 augustus 2008

Opeens weer tellen

Het is lang geleden dat ik op telstof heb gewerkt, dus werken aan de afghan is een leuke verandering. Ook heb je snel wat op de stof omdat het tamelijk eenvoudig is, zeker als je het met HAED vergelijkt. Ik heb nu voor het eerste blok de rand gemaakt en ik ben begonnen aan het takje. Ik had de hoop vanmiddag een heel eind te komen, maar Quintijn besloot dat hij geen zin in een middagdutje had en hij was er dus alweer na 40 minuten uit. En met Quintijn in huis kun je echt niet borduren. Hij komt continu even buurten om te kijken wat mama nu zo interessant vindt. Bovendien is hij niet zonder controle vertrouwd. Hij kan de oven en de afwasmachine al aanzetten en wij hebben nog zo'n ouderwetse oven, die ook aan de buitenkant heet wordt.

Ik was even aan het twijfelen of ik wil proberen een inhaalslag te maken met de afghan, maar ik denk het toch maar niet. Als ik dit blok af heb, lig ik nog steeds zes blokken achter, en ik wil ook graag aan andere dingen borduren. Ik heb bijna de tijger van de andere SAL af en daarna wil ik weer een stuk aan Leap froggie werken. En de herder wacht ook nog... Aan The wizard of Oz werk ik nu op de 24ste van de maand. Dat heb ik nu al twee keer gedaan en zo komt er toch wat op de stof, hoewel het natuurlijk niet snel gaat. Ik zal na 24 augustus een foto plaatsen om te laten zien wat er al is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.