maandag 22 december 2008

(V)oz

Het vosje in mijn borduurwerk van The wizard of Oz staat erop. Ik ben nog niet heel enthousiast als ik eerlijk ben. Er zit weinig detail in en ik vind de kleuren erg donker. Veel donkerder dan het plaatje zelf dus is. Ik verwacht dat dit de minst leuke hoek was, dus ik houd de moed er in. Eerst ga ik wel weer even verder met wat anders.
Ik wil nu eerst weer een deel van de olifant van Dierenwereld borduren. Voor Sinterklaas heb ik daar een mooie lijst voor gekregen, dus ik ga nu eerst de olifant helemaal afmaken. Daarna de tijger en dan zie ik wel wie eerst.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb al vaker over HEAD patronen gehoord dat er zo weinig detail in lijkt te zitten (geen stiksteken die daarvoor zorgen) maar er wordt meteen bij verteld dat als je het op een afstandje bekijkt, het opeens allemaal duidelijk wordt.

    De donkerste stukken zijn nooit de leukste over het algemeen. Je kunt die maar beter zo snel mogelijk gedaan hebben. Je bent dus in de juiste hoek gestart denk ik ;)

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker de moed niet verliezen, want ik ben er zeker van dat het een prachtig werkje zal worden. Het is altijd goed om het eens van op afstand te bekijken, ik hang altijd mijn werk eens aan een stoel en ga het op een afstand bekijken, en dan ziet het er altijd veel beter uit. Ik ben toch benieuwd naar de vorderingen ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou, ik zie er toch wel een vos in hoor !
    hij kijkt wel een beetje stiekum, en volgens mij heeft hij een kerstkransje gebietst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjoukje,
    Ik zie in ieder geval het vosje erin! :) Weet je ik denk dat als je straks bij het beroemde gele pad bent en de regenboog dat het een stuk leuker én lichter wordt!!
    Ik zou idd gewoon steeds een stuk doen en dan een ander borduurwerkje tussendoor!
    Ik ben heel benieuwd hoe-ie gaat worden!
    Gr. Susan
    PS. fijne dagen en alvast een goed 2009!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.