woensdag 1 augustus 2012

40. Boy's Nonsense

Het is een echte zomerdag. Af en toe hebben we er één deze zomer, dus daar moet je dan gelijk goed gebruik van maken. Het is heerlijk in de achtertuin. Zonnig, maar niet te warm, met nog een lekker briesje. Vandaar ook de speld die nog zichtbaar is op de foto, ik moest het blokje vastprikken op de picknicktafel, omdat het anders niet bleef liggen. In dat zomerzonnetje heb ik dit veertigste blokje gemaakt, Boy's Nonsense. Ik ben erg blij met hoe het geworden is, de kleuren staan erg leuk bij elkaar.

Er moet nog een sashing omheen en daarna zet ik het vast aan de rest van rij D en dan kan die rij vast aan de eerdere drie. En als dat gebeurd is, maak ik natuurlijk nog een foto, want op veertig blokjes ben ik al best wel trots. Nog maar honderd te gaan!

1 opmerking:

  1. Nog zo 'nu mooi blok, dat heb je snel gedaan en al 40 af je gaat als een speer.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het erg leuk om iets van je te horen.